16 de nov. 2012

Comentaris del raspall de 2n B



8 comentaris:

  1. Em dic Rafa i vaig a contar una historia me gusta jugar al futbol raspall i tambejugar a pàsarla.

    ResponElimina
  2. Em dic Yerai visc a Alacant.Us vaig a contar una historia d`EF .Per exemple quan s` alçaven els meus companyas,.quanjuguem al raspall i tambe el futbol raspall i tambe color color .I l`aranya.

    ResponElimina
  3. Em dic RAUL soc alumne de 2n B i vaig a contar una cosa
    molt divetida de la classe d'EF m' agrada mol jugar
    al futbol raspall va caure i vaig riure molt.

    ResponElimina
  4. Em dic Roman. Soc alumne de 2n B i o vaig contarvos uno historia molt divertida de la classe d'Educació Física. He aprés a jugar al raspall.

    ResponElimina
  5. Em dic Judith soc alumna de 2n b i vaig a contar-vos
    una cosa molt divertida en la clase de educació física, Me'n vaig caure jugant al futbol raspall.

    ResponElimina
  6. Em dic Zaira i sóc alumna del col.legi Monte Benacantil. Visc en Requena i en EF em vaig caure a terra i les meues amigues m'ajudaren a alçar-me de terra.

    ResponElimina
  7. Em dic Rafi soc alumne de 2nb i m'agrada el futbol raspall.

    ResponElimina
  8. Em dic Denis i soc alumne de 2nB vaig a contar una cosa molt divertida de la classe d'EF m'agrada molt el fubol raspall.

    ResponElimina